Kimberly Wumkes-Fokké Gepost op juni 9, 2023 te 11:36 am.Geschreven door Roeland Jongejan Als Customer Care Officer werk ik o.a. samen met 2 andere CCO-ers en zorgen wij ervoor dat de certificeringsaanvragen en de vragen over de certificering zo goed mogelijk worden afgehandeld. Wij streven ernaar dat onze dienstverlening als goed wordt ervaren. Door mijn jarenlange ervaring kan ik mijn kennis delen en hierdoor meewerken aan de verbetering van de processen.
Asni Breuker Gepost op juni 5, 2023 te 2:15 pm.Geschreven door Roeland Jongejan Als Customer Care Officer werk ik o.a. samen met 2 andere CCO-ers en zorgen wij ervoor dat de certificeringsaanvragen en de vragen omtrent de certificering zo goed mogelijk worden afgehandeld. Door onze extra servicegerichtheid willen wij voor de klant een 9+ service leveren. Zo willen wij ervoor zorgen dat de aanvrager zich persoonlijk aangesproken en verbonden voelt met DSI.