Vragen en antwoorden over MijnDSI voor professionals
Een nieuw online systeem levert altijd nieuwe vragen en uitdagingen op. Zo ook bij het vernieuwde MijnDSI. Met deze MijnDSI FAQ pagina maken wij u als professional op een praktische manier wegwijs in onze vernieuwde klantomgeving. We delen vragen en antwoorden van andere gebruikers, zodat u zo snel mogelijk geholpen kunt worden bij eventuele onduidelijkheden.
MijnDSI FAQ – Inlog problemen algemeen MijnDSI FAQ – Screening MijnDSI FAQ – Certificering
Om u snel wegwijs te maken in het vernieuwde MijnDSI hebben wij voor u ook een gebruikershandleiding opgesteld als u een screening bij ons aanvraagt. Let op: het betreft de handleiding in geval u bent uitgenodigd via de uitnodigingsmodule van de werkgever. Klik hier om de handleiding te downloaden.
Staat uw vraag niet op deze MijnDSI FAQ pagina of in de handleiding? Neem dan contact op met onze helpdesk via info@mijndsi.nl of bel met 020-6201274. Vanwege de start van het vernieuwde systeem, kan de afhandeling van uw aanvraag door onze medewerkers enige vertraging oplopen. Wij doen ons uiterste best u zo snel mogelijk te helpen.
Onder in uw scherm ziet u een regel staan met de naam van uw werkgever. Als u hier dubbel op klikt komt u in uw aanvraag.
Ziet u deze regel niet? MijnDSI werkt het best via browsers Firefox en Chrome. MijnDSI werkt minder goed op Internet Explorer en Microsoft Edge. Gebruikt u Internet Explorer of Microsoft Edge? Dan willen wij u vragen om in te loggen via Chrome, mogelijk zijn dan de problemen met uw account verholpen.
Blijft uw account leeg? Neem dan contact op met onze servicedesk via info@mijndsi.nl of bel met 020 620 12 74.
MijnDSI is op dit moment helaas alleen toegankelijk via een desktop of laptop. In de toekomst zullen wij het mogelijk gaan maken om ook via een mobile device wijzigingen door te voeren op MijnDSI. Wij vragen u om de wijziging door te voeren via een desktop of laptop.
Heeft u nog geen account van MijnDSI, meldt u dan eerst aan bij “Ik heb nog geen account” op MijnDSI.
Wat vervelend dat u niet kan inloggen met uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord. Wij kunnen dit voor u resetten.
Klik in het inlogscherm onder ‘gebruikersnaam en wachtwoord’ op ‘Ik kan niet inloggen’. U vult uw e-mailadres in en wij sturen u een e-mail met een link om uw wachtwoord te wijzigen
U heeft in het dropdownmenu zeer waarschijnlijk niet uw werkgever geselecteerd. U kunt het best uw werkgever vragen een uitnodiging toe te sturen. Hiermee doorloopt u meteen de juiste screening en wordt de screening door de werkgever betaald.
Onder in uw scherm ziet u een regel staan met de naam van uw werkgever. Als u hier dubbel op klikt, komt u in uw aanvraag.
Ziet u deze regel niet?
Blijft uw account leeg? Neem dan contact op met onze Customer Care Officers via certificering@dsi.nl of bel met 020 620 12 74.
Als u dubbel klikt op de regel met het vierkantje met het potloodje dan verschijnt uw aanvraag. Ziet u uw aanvraag nu nog niet? Neem dan contact op met onze Customer Care Officers via certificering@dsi.nl of bel met 020 620 12 74.
De afbeelding is waarschijnlijk niet scherp genoeg of het bestandstype wordt niet gepakt. Als u een scherpere foto maakt << van minimaal xxx Mb/ xx aantal pixels>> van uw ID-bewijs en dit < opslaat als xxxx bestand > en dit bestand uploadt in de aanvraag, verwachten wij dat het systeem de upload accepteert.
Lukt het nu nog niet om het bestand te uploaden? Neem dan contact op met onze servicedesk via info@mijndsi.nl of bel met 020 620 12 74.
In het vernieuwde MijnDSI hebben we voor uw (toekomstig) werkgever de mogelijkheid ingebouwd om u een uitnodiging te sturen voor een screening.
Komt u de naam van uw werkgever niet tegen, dan kunt u het best contact opnemen met uw werkgever om te vragen of zij u willen uitnodigen via MijnDSI. Hierdoor doorloopt u meteen de juiste screening en wordt de screening betaald door uw werkgever.
Als uw werkgever niet zichtbaar in MijnDSI, kan dit komen doordat uw werkgever geen deelnemer van Stichting DSI. Om u als professional te certificeren, dient uw werkgever als deelnemer verbonden te zijn aan onze stichting.
Meer informatie over het aanmelden van bedrijven als deelnemer leest u hier. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met de één van onze customer care officers via: certificering@dsi.nl. Vermeld naast uw vraag de volgende gegevens in uw e-mail:
Wij nemen uw mail in behandeling en komen hier zo spoedig mogelijk bij u op terug.
Uw huidige werkgever dient zichtbaar te zijn in het Openbaar Register. Mocht dit niet het geval zijn, dan is er mogelijk iets verkeerd gegaan met de verwerking van uw gegevens.
Onze Customer Care Officers kunnen uw registratie in ons backoffice systeem aanpassen. U kunt hun bereiken via e-mail: certificering@dsi.nl. Vermeld naast uw vraag de volgende gegevens in uw e-mail:
Er is mogelijk iets verkeerd gegaan met de registratie van uw gegevens. Wij kijken dit graag persoonlijk voor u na. Zou u contact willen opnemen met één van onze Customer Care Officers, zodat zij uw registratie in ons backoffice systeem kunnen controleren? U kunt hen bereiken via e-mail: certificering@dsi.nl. Vermeld naast uw vraag de volgende gegevens in uw e-mail:
Wij zullen uw mail in behandeling nemen en komen hier zo spoedig mogelijk bij u op terug.
Er is mogelijk iets verkeerd gegaan met de registratie van uw gegevens. Wij kijken dit graag persoonlijk voor u na.
Zou u contact willen opnemen met één van onze Customer Care Officers, zodat zij uw registratie in ons backoffice systeem kunnen controleren? U kunt hen bereiken via e-mail: certificering@dsi.nl. Vermeld naast uw vraag de volgende gegevens in uw e-mail:
Nee, dat hoeft niet. Wij ontvangen periodiek de uitslagen van alle opleiders en verwerken dit automatisch in uw certificering. U hoeft dus niets te doen.