Mijn DSI

MijnDSI FAQ screening

Vragen en antwoorden over MijnDSI voor werkgevers

Wij helpen u op weg

Een nieuw systeem levert altijd nieuwe vragen op. Zo ook bij het vernieuwde MijnDSI. Daarnaast ervaren we op dit moment een aantal technische problemen in MijnDSI. Met deze FAQ pagina maken wij u op een praktische manier wegwijs in onze vernieuwde klantomgeving. We delen vragen en antwoorden van andere gebruikers, zodat u zo snel mogelijk geholpen wordt bij eventuele onduidelijkheden.

Laatste update – werknemers uitnodigen voor screening

Via het dashboard in MijnDSI kunt u als contactpersoon nu direct uw medewerkers uitnodigen voor een screening. Kijk op het Dashboard in MijnDSI bij aanvragen en selecteer het tabblad screening. Klik op het min-teken en u kunt direct via de groene button nieuwe medewerkers uitnodigen. Via deze route kunt u dus eenvoudig uw medewerkers uitnodigen voor een screening en voorkomt u eventuele administratieve fouten bij de aanvraag. Dit kunt u alleen uitvoeren als u contactpersoon bij DSI bent en niet als gebruiker.

Direct naar de veelgestelde vragen:

MijnDSI FAQ – Inlog problemen
MijnDSI FAQ – Dashboard
MijnDSI FAQ – Overige vragen

Handleiding

Om u en uw collega’s snel wegwijs te maken in het vernieuwde MijnDSI hebben wij een handleiding voor u opgesteld. U kunt de handleiding hier downloaden.

Heeft u uw medewerker(s) uitgenodigd om zich te laten screenen door DSI? Klik hier om de handleiding voor screening van een professional op uitnodiging te downloaden.

Alle vragen en antwoorden over MijnDSI op een rij

Onderstaand vragen & antwoorden over het vernieuwde MijnDSI. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze servicedesk via info@mijndsi.nl of neem contact op met uw relatiebeheerder Screening Evelien Buijs. Evelien is te bereiken via e-mail: e.buijs@dsi.nl en/ of telefonisch op nummer 020 53 56 171.

 

Mijn DSi FAQ - Inlog problemen

MijnDSI Algemeen

  • Het lukt mij niet om in te loggen in MijnDSI screening met mijn huidige gebruikersnaam en wachtwoord. Wat nu?

    Dit probleem is bij ons bekend. Mogelijk vervult u een dubbelrol bijvoorbeeld doordat u voor verschillende Business Units contactpersoon bent en/ of u als contactpersoon van uw werkgever ook zelf DSI gecertificeerde bent.

    Wij kunnen uw wachtwoord voor u resetten en/ of uw dubbelrol toevoegen aan uw profiel zodat u in de toekomst kunt wisselen tussen uw verschillende rollen.

    Wij vragen u dit te melden bij onze relatiebeheerder Evelien Buijs via e.buijs@dsi.nl onder vermelding van ‘wachtwoord resetten deelnemer screening’. Wij vragen u de volgende gegevens toe te voegen aan de e-mail:

    • Uw voor- en achternaam
    • Indien bekend uw certificeringsnummer bij DSI
    • Het DSI nummer van uw werkgever
    • Uw functie en/ of functies waarvoor u toegang moet hebben tot DSI
    • Bij voorkeur met een printscreen en de rollen die u vervult voor DSI

    Wij nemen uw e-mail na ontvangst in behandeling en u ontvangt van ons bericht als wij uw inlog hebben gereset.

  • Ik probeer in te loggen in mijnDSI.nl maar het lukt niet. Wat moet ik doen?

    De link van MijnDSI is gewijzigd. In plaats van www.mijndsi.nl gaat u nu naar www.mijn.dsi.nl voor directe toegang.

MijnDSI FAQ - Dashboard

Aanvragen

  • Hoe nodig ik via MijnDSI mijn medewerkers uit voor een screening?

    Via MijnDSI heeft u als contactpersoon van een deelnemer van DSI de mogelijkheid om uw medewerkers uit te nodigen voor een screening. Hoe doet u dit?

    • U gaat in MijnDSI naar Dashboard
    • U selecteert het tabblad Aanvragen
    • U klikt vervolgens op het tabblad Screening
    • Door in het tabblad screening op het min-teken aan de rechterkant te klikken, opent u een scherm waarmee u uw werknemers kunt uitnodigen.
    • Klik tip de groene button “medewerkers uitnodigen” en u kunt de desbetreffende medewerkers een verzoek sturen voor het in gang zetten van de screening.

    Door uw medewerkers via deze weg uit te nodigen voor een screening, voorkomt u fouten bij de aanvraag. Wij komen helaas vaak tegen dat de medewerker een verkeerd bedrijf selecteert, waardoor de screening niet uitgevoerd kan worden. Ook voorkomt u hiermee dat de medewerker zelf de factuur voor de screening moet betalen

MijnDSI Dashboard

MijnDSI Screening - aanvraag & uploads

  • Hoe nodig ik via MijnDSI mijn medewerkers uit voor een screening?

    Via MijnDSI heeft u als contactpersoon van een deelnemer van DSI de mogelijkheid om uw medewerkers uit te nodigen voor een screening. Hoe doet u dit?

    • U gaat in MijnDSI naar Dashboard
    • U selecteert het tabblad Aanvragen
    • U klikt vervolgens op het tabblad Screening
    • Door in het tabblad screening op het min-teken aan de rechterkant te klikken, opent u een scherm waarmee u uw werknemers kunt uitnodigen.
    • Klik tip de groene button “medewerkers uitnodigen” en u kunt de desbetreffende medewerkers een verzoek sturen voor het in gang zetten van de screening.

    Door uw medewerkers via deze weg uit te nodigen voor een screening, voorkomt u fouten bij de aanvraag. Wij komen helaas vaak tegen dat de medewerker een verkeerd bedrijf selecteert, waardoor de screening niet uitgevoerd kan worden. Ook voorkomt u hiermee dat de medewerker zelf de factuur voor de screening moet betalen

Screening aanvragen

  • Hoe nodig ik via MijnDSI mijn medewerkers uit voor een screening?

    Via MijnDSI heeft u als contactpersoon van een deelnemer van DSI de mogelijkheid om uw medewerkers uit te nodigen voor een screening. Hoe doet u dit?

    • U gaat in MijnDSI naar Dashboard
    • U selecteert het tabblad Aanvragen
    • U klikt vervolgens op het tabblad Screening
    • Door in het tabblad screening op het min-teken aan de rechterkant te klikken, opent u een scherm waarmee u uw werknemers kunt uitnodigen.
    • Klik tip de groene button “medewerkers uitnodigen” en u kunt de desbetreffende medewerkers een verzoek sturen voor het in gang zetten van de screening.

    Door uw medewerkers via deze weg uit te nodigen voor een screening, voorkomt u fouten bij de aanvraag. Wij komen helaas vaak tegen dat de medewerker een verkeerd bedrijf selecteert, waardoor de screening niet uitgevoerd kan worden. Ook voorkomt u hiermee dat de medewerker zelf de factuur voor de screening moet betalen

MijnDSi FAQ - overige vragen

Aanvragen

  • Hoe nodig ik via MijnDSI mijn medewerkers uit voor een screening?

    Via MijnDSI heeft u als contactpersoon van een deelnemer van DSI de mogelijkheid om uw medewerkers uit te nodigen voor een screening. Hoe doet u dit?

    • U gaat in MijnDSI naar Dashboard
    • U selecteert het tabblad Aanvragen
    • U klikt vervolgens op het tabblad Screening
    • Door in het tabblad screening op het min-teken aan de rechterkant te klikken, opent u een scherm waarmee u uw werknemers kunt uitnodigen.
    • Klik tip de groene button “medewerkers uitnodigen” en u kunt de desbetreffende medewerkers een verzoek sturen voor het in gang zetten van de screening.

    Door uw medewerkers via deze weg uit te nodigen voor een screening, voorkomt u fouten bij de aanvraag. Wij komen helaas vaak tegen dat de medewerker een verkeerd bedrijf selecteert, waardoor de screening niet uitgevoerd kan worden. Ook voorkomt u hiermee dat de medewerker zelf de factuur voor de screening moet betalen

MijnDSI Screening - aanvraag & uploads

  • Hoe nodig ik via MijnDSI mijn medewerkers uit voor een screening?

    Via MijnDSI heeft u als contactpersoon van een deelnemer van DSI de mogelijkheid om uw medewerkers uit te nodigen voor een screening. Hoe doet u dit?

    • U gaat in MijnDSI naar Dashboard
    • U selecteert het tabblad Aanvragen
    • U klikt vervolgens op het tabblad Screening
    • Door in het tabblad screening op het min-teken aan de rechterkant te klikken, opent u een scherm waarmee u uw werknemers kunt uitnodigen.
    • Klik tip de groene button “medewerkers uitnodigen” en u kunt de desbetreffende medewerkers een verzoek sturen voor het in gang zetten van de screening.

    Door uw medewerkers via deze weg uit te nodigen voor een screening, voorkomt u fouten bij de aanvraag. Wij komen helaas vaak tegen dat de medewerker een verkeerd bedrijf selecteert, waardoor de screening niet uitgevoerd kan worden. Ook voorkomt u hiermee dat de medewerker zelf de factuur voor de screening moet betalen

Screening aanvragen

  • Hoe nodig ik via MijnDSI mijn medewerkers uit voor een screening?

    Via MijnDSI heeft u als contactpersoon van een deelnemer van DSI de mogelijkheid om uw medewerkers uit te nodigen voor een screening. Hoe doet u dit?

    • U gaat in MijnDSI naar Dashboard
    • U selecteert het tabblad Aanvragen
    • U klikt vervolgens op het tabblad Screening
    • Door in het tabblad screening op het min-teken aan de rechterkant te klikken, opent u een scherm waarmee u uw werknemers kunt uitnodigen.
    • Klik tip de groene button “medewerkers uitnodigen” en u kunt de desbetreffende medewerkers een verzoek sturen voor het in gang zetten van de screening.

    Door uw medewerkers via deze weg uit te nodigen voor een screening, voorkomt u fouten bij de aanvraag. Wij komen helaas vaak tegen dat de medewerker een verkeerd bedrijf selecteert, waardoor de screening niet uitgevoerd kan worden. Ook voorkomt u hiermee dat de medewerker zelf de factuur voor de screening moet betalen