DSI zet grote stappen in verbetering dienstverlening

09-06-2020

DSI maakt een grote slag in haar dienstverlening. Vanwege de groei van het aantal gecertificeerden en het succes van onze screeningsdienstverlening steken we de MijnDSI-omgeving in een nieuw jasje.

Dit volgt op een uitgebreide evaluatie van het aanvraagproces en de portal. Op basis van gesprekken tussen een user-experience expert en een aantal klanten hebben we in kaart gebracht hoe we dit kunnen optimaliseren voor werkgevers en werknemers.

Wat verandert er bijvoorbeeld?

  • Gecertificeerden: voor u wordt het makkelijker om in MijnDSI.nl een certificering of een screening aan te vragen. Dit doen we bijvoorbeeld door de machtiging te integreren in het aanvraagproces, waardoor een upload niet langer nodig is.
  • Werkgevers: voor u maken we het mogelijk om via MijnDSI.nl medewerkers uit te nodigen om een screening of certificering aan te vragen. Ook wordt het mogelijk om binnen MijnDSI.nl meer kenmerken toe te voegen aan uw medewerkers, waardoor zij gemakkelijker vindbaar zijn en de verwerking van facturen soepeler verloopt.

Wanneer is het klaar?
Er wordt momenteel nog hard gewerkt aan de bouw van het vernieuwde MijnDSI. We gaan uiteraard nog uitgebreid testen. Op dit moment is de livegang gepland begin september; deze datum is nog onder voorbehoud.