Vragen en antwoorden over MijnDSI voor werkgevers
Een nieuw systeem levert altijd nieuwe vragen op. Zo ook bij het vernieuwde MijnDSI. Daarnaast ervaren we op dit moment een aantal technische problemen in MijnDSI. Met deze FAQ pagina maken wij u op een praktische manier wegwijs in onze vernieuwde klantomgeving. We delen vragen en antwoorden van andere gebruikers, zodat u zo snel mogelijk geholpen wordt bij eventuele onduidelijkheden.
Een volledig overzicht van de geregistreerde medewerkers van uw bedrijf is nu beschikbaar op MijnDSI. Kijk op MijnDSI bij de tab certificeringen, en u treft al uw medewerkers in een duidelijk overzicht aan. Bij iedere medewerker kunt u de status inzien van de onderdelen integriteit, kennis, vaardigheden en de behaalde Permanent Vakbekwaam. Dit overzicht is als Excel document te downloaden en kunt u gebruiken om intern rapportages te maken.
MijnDSI FAQ – Inlog problemen MijnDSI FAQ – Dashboard
Om u snel wegwijs te maken in het vernieuwde MijnDSI hebben wij een handleiding voor u opgesteld. U kunt de handleiding hier downloaden.
Onderstaand vragen & antwoorden over het vernieuwde MijnDSI. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op uw relatiebeheerder Certificering Nana Asante. Nana is te bereiken via e-mail: n.asante@dsi.nl en/ of telefonisch op nummer 020 530 98 68.
Dit probleem is bij ons bekend. Mogelijk vervult u een dubbelrol bijvoorbeeld doordat u voor verschillende Business Units contactpersoon bent en/ of u als contactpersoon van uw werkgever ook zelf DSI gecertificeerde bent.
Wij kunnen uw wachtwoord voor u resetten en/ of uw dubbelrol toevoegen aan uw profiel zodat u in de toekomst kunt wisselen tussen uw verschillende rollen.
Wij vragen u dit te melden bij uw relatiebeheerder Nana Asante via n.asante@dsi.nl onder vermelding van ‘wachtwoord resetten deelnemer certificering’. Wij vragen u de volgende gegevens toe te voegen aan de e-mail:
Wij nemen uw e-mail na ontvangst in behandeling en u ontvangt van ons bericht als wij uw inlog hebben gereset.