Mijn DSI

MijnDSI FAQ certificering

Vragen en antwoorden over MijnDSI voor werkgevers

Wij helpen u op weg

Een nieuw systeem levert altijd nieuwe vragen op. Zo ook bij het vernieuwde MijnDSI. Daarnaast ervaren we op dit moment een aantal technische problemen in MijnDSI. Met deze FAQ pagina maken wij u op een praktische manier wegwijs in onze vernieuwde klantomgeving. We delen vragen en antwoorden van andere gebruikers, zodat u zo snel mogelijk geholpen wordt bij eventuele onduidelijkheden.

Laatste update

Een volledig overzicht van de geregistreerde medewerkers van uw bedrijf is nu beschikbaar op MijnDSI. Kijk op MijnDSI bij de tab certificeringen, en u treft al uw medewerkers in een duidelijk overzicht aan. Bij iedere medewerker kunt u de status inzien van de onderdelen integriteit, kennis, vaardigheden en de behaalde Permanent Vakbekwaam. Dit overzicht is als Excel document te downloaden en kunt u gebruiken om intern rapportages te maken.

Direct naar de veelgestelde vragen:

MijnDSI FAQ – Inlog problemen
MijnDSI FAQ – Dashboard

Handleiding

Om u snel wegwijs te maken in het vernieuwde MijnDSI hebben wij een handleiding voor u opgesteld. U kunt de handleiding hier downloaden. 

Alle vragen en antwoorden over MijnDSI op een rij

Onderstaand vragen & antwoorden over het vernieuwde MijnDSI. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op  uw relatiebeheerder Certificering Nana Asante. Nana is te bereiken via e-mail: n.asante@dsi.nl en/ of telefonisch op nummer 020 530 98 68.

 

MijnDSI FAQ - Inlog problemen

MijnDSI Algemeen

  • Het lukt mij niet om in MijnDSI in te loggen met mijn huidige gebruikersnaam en wachtwoord. Wat nu?

    Dit probleem is bij ons bekend. Mogelijk vervult u een dubbelrol bijvoorbeeld doordat u voor verschillende Business Units contactpersoon bent en/ of u als contactpersoon van uw werkgever ook zelf DSI gecertificeerde bent.

    Wij kunnen uw wachtwoord voor u resetten en/ of uw dubbelrol toevoegen aan uw profiel zodat u in de toekomst kunt wisselen tussen uw verschillende rollen.

    Wij vragen u dit te melden bij uw relatiebeheerder Nana Asante via n.asante@dsi.nl onder vermelding van ‘wachtwoord resetten deelnemer certificering’. Wij vragen u de volgende gegevens toe te voegen aan de e-mail:

    • Uw voor- en achternaam
    • Indien u bij DSI gecertificeerd bent uw registratienummer
    • De bedrijfsnaam
    • Uw functie.

    Wij nemen uw e-mail na ontvangst in behandeling en u ontvangt van ons bericht als wij uw inlog hebben gereset.

MijnDSI FAQ Dashboard