Mijn DSI

MijnDSI FAQ

Vragen en antwoorden over MijnDSI

Wij helpen u op weg

Per 1 maart heeft de MijnDSI-omgeving een update ondergaan. Via deze persoonlijke portal kan zowel een pre-employement screening als certificering bij DSI worden aangevraagd en ingezien. Een nieuw online systeem levert altijd nieuwe vragen en uitdagingen op. Zo ook bij het vernieuwde MijnDSI. Wij zijn continue bezig met het verbeteren van het systeem, door middel van o.a. updates en changes.

Voor de beantwoording van de meest actuele vragen, hebben wij voor u een MijnDSI FAQ pagina gemaakt. Hiermee willen wij u op een praktische manier wegwijs maken in onze vernieuwde klantomgeving en geven we antwoord op een aantal veelvoorkomende vragen over de aanhoudende technische problemen.

FAQ financieel professionals

Meer informatie

FAQ werkgevers certificering

Meer informatie

FAQ werkgevers screening

Meer informatie

Uw antwoord niet gevonden?

Staat uw vraag niet op de betreffende MijnDSI FAQ pagina? Neem dan contact op met onze helpdesk via info@mijndsi.nl of bel met 020-620 12 74.

Vanwege de start van het vernieuwde MijnDSI, kan de afhandeling van uw aanvraag door onze medewerkers enige vertraging oplopen. Wij doen ons uiterste best u zo snel mogelijk te helpen.